söndag 5 december 2021

Information

 Hej alla vårdnadshavare och barn!


Tyvärr måste jag berätta att jag inte kommer att vara kvar här på vitsippan efter jul. Det är dags för nya äventyr för mig då jag ska tillbaka till skolbänken och studera igen.

Vill passa på och tacka för den här härliga tiden jag haft tillsammans med era barn, har verkligen trivts med att umgås och lära känna era fantastiska barn.

Nu när jag lämnar så kommer Marie och Lottis få förstärkning av en ny kollega som heter Yeshamine och jag är säker på att det kommer bli jättebra även i fortsättningen.

Än en gång tack för den här tiden 😊


Mvh Erica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Midsommarfirande

 Igår gjorde vi midsommarkransar där vi limmade på ”blommor” som vi skulle ha på oss idag när vi dansar kring midsommarstången. Innan dansen...